SuperSaturday Hoboken

Hou in je nieuwe agenda voor 2018 een gaatje vrij op zaterdag 13 januari. Die dag willen we met ganse afdeling PVDA-Hoboken een grote slag organiseren met De Grote Bevraging. Momenteel hebben we reeds zo’n 1.100 bevragingen verzameld = 1.100 ideeën en 1.100 beoordelingen van onze eisen. Goed bezig! Ons streefdoel blijft 1.500 tegen 31 januari. Nog 400 te gaan dus.

We willen je vragen om je hiervoor vrij te maken. We gaan op stap, we telefoneren naar leden, we gaan digitaal De Grote Bevraging promoten enz. Ook moet er koffie en soep voorzien worden, lijstjes afgedrukt, ... Voor elk wat wils dus. De precieze indeling van de voormiddag en namiddag volgt nog.

WANNEER
13 januari 2018 om 10u00 - 13u00
WAAR
GVHV Hoboken
Cdt Weynsstraat 85
Hoboken 2660
Google map en route
1 deelnemer

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?