Kabels tegen daklozen aan Centraal Station: documenten tonen dat initiatief wel van de stad kwam
Woensdag werden de eerste kabels aan de vensterbanken van het Centraal Station geïnstalleerd. Daarmee wil men dakloze mensen beletten van er de nacht door te brengen. Het stadsbestuur (N-VA en Vooruit) verklaarde vorige maand dat het om een initiatief van de NMBS ging, en niet...