SuperSaturday Hoboken

Hou in je nieuwe agenda voor 2018 een gaatje vrij op zaterdag 13 januari. Die dag willen we met ganse afdeling PVDA-Hoboken een grote slag organiseren met De Grote Bevraging. Momenteel hebben we reeds zo’n 1.100 bevragingen verzameld = 1.100 ideeën en 1.100 beoordelingen van onze eisen. Goed bezig! Ons streefdoel blijft 1.500 tegen 31 januari. Nog 400 te gaan dus.

We willen je vragen om je hiervoor vrij te maken. We gaan op stap, we telefoneren naar leden, we gaan digitaal De Grote Bevraging promoten enz. Ook moet er koffie en soep voorzien worden, lijstjes afgedrukt, ... Voor elk wat wils dus. De precieze indeling van de voormiddag en namiddag volgt nog.

WANNEER
13 januari 2018 om 10u00 - 13u00
WAAR
GVHV Hoboken
Cdt Weynsstraat 85
Hoboken 2660
Google map en route
1 deelnemer

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.