Rise for Climate

Ze hebben ons niet gehoord dus gaan we door! Het gevecht tegen de opwarming van de aarde en de strijd voor een rechtvaardig migratiebeleid gaan hand in hand en daarom zullen we samen voor beide betogen (de wetenschappers verwachten dat er tegen 2050 tussen 250 miljoen en 1 miljard klimaatvluchtelingen zullen zijn). We moeten alles in staat zetten opdat de overheden het Akkoord van Parijs zouden respecteren. We moeten ons laten horen en ze tot actie aansporen. En we zullen hierop blijven hameren totdat ze het begrijpen! Klaar? Actie!

WANNEER
27 januari 2019 om 14u00 - 18u00
WAAR
Robert Schumanplein
Robert Schumanplein 1
Brussel 1040
Google map en route
3 deelnemers
Thomas De Beule Marc De Prins Christian Massa

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Thomas De Beule
    neemt deel 2019-01-09 18:09:12 +0100