Nationale nieuwjaarsreceptie

Zet met de PVDA het nieuwe jaar feestelijk in op vrijdagavond 18 januari 2019!

- We trakteren op een hapje en een drankje

- Sla een praatje met onze kersverse PVDA-verkozenen in Antwerpen, Mechelen, Turnhout, Geel, Brasschaat, Malle en in de Antwerpse provincieraad

- Zet mee onze uittredende mandatarissen in de bloemetjes

- Ontmoet onze nationale voorzitter Peter Mertens en parlementslid Raoul Hedebouw en luister naar hun nieuwjaarsboodschap

- Ontdek wie de winnaar is van de "Prijs Franken Teut 2018"

- Maak de lancering van de campagne voor de parlementsverkiezingen mee

Geniet van live muziek van Le Temps du Mois

Nodig gerust je familie, vrienden en kennissen uit om mee te komen. Geef ons een seintje met hoeveel personen je komt zodat we het nodige kunnen voorzien. Inschrijven kan per mail naar antwerpen@pvda.be, per sms naar 0495/65.46.82 of door je hieronder aan te melden.

Vanaf 23u ben je ook welkom in Café Multatuli (Lange Vlierstraat 5) voor een spetterende afterparty.

WANNEER
18 januari 2019 om 18u00 - 23u00
WAAR
Zuiderpershuis
Waalsekaai 14
Antwerpen 2000
Google map en route
786 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.