Linkeroever bereikbaar - info- en actieavond

Zo dikwijls zijn er problemen om aan de overkant te geraken... De liften van de voetgangerstunnel zijn vaak buiten gebruik. De liften van de fietserstunnel zijn niet voldoende voor het aantal fietsers. Er moeten oplossing komen. Want het kán, het is niet zo moeilijk en andere steden doen het ons voor.

Extra veerdiensten en regelmatigere overvaarten, om te beginnen. Maar ook eindelijk die broodnodige renovatie van de liften aanpakken. En laten we onderzoeken wat op langere termijn een beter alternatief kan zijn voor de fietsersbrug.

Kom je ook op 25 juni naar onze info- en actieavond?

• Informeer je over de laatste stand van zaken over mobiliteit en de verbinding tussen linker- en rechteroever
  • Doe mee en kom samen met ons in actie voor een bereikbaar linkeroever
  • Met o.a. Jos D’Haese (Vlaams Parlementslid) en Nadine Peeters (PVDA-districtsraadslid Antwerpen)
  • We organiseren deze activiteit coronaproof. We voorzien voldoende verluchting, alcoholgel en minimum 1,5m afstand tussen de deelnemers. Gelieve ter plaatse een mondmasker te dragen.
  • Je vind dit evenement ook op Facebook
  • De plaatsen zijn beperkt. Schrijf je in via nadine.peeters@pvda.be