CMBR met bloemneerlegging: Ik ben jong, dus ik fiets!

Critical Mass Bike Ride (CMBR) komt elke laatste vrijdag van de maand samen om de fiets te vieren in Antwerpen. Het is een fietsfeest met muziek en animatie. De fietstocht door onze prachtige stad duurt ongeveer één uur en is uitgegroeid tot een warm gezins- en ontmoetingsevent voor heel wat sinjoren en sympathisanten. Dankzij de politiebegeleiding rijden we rustig en veilig over kruispunten en drukke straten.

Critical Mass Antwerpen fietst deze maand uitdrukkelijk voor een kindvriendelijke en veilige fietsstad!

Naar aanleiding van de drie dodelijke ongevallen met fietsers de voorbije weken, hebben we besloten om deze editie wat aan te passen. We zullen langs de plekken van ongeval fietsen en er telkens bloemen neerleggen. Ook vragen we de stad Antwerpen enkele dringende maatregelen te nemen die veilig fietsen voor Antwerpse kinderen en jongeren beter mogelijk maakt.

Rijden met de auto zegt ons niets,
Antwerpen doen we met de fiets!

Meer info vind je op Facebook.

WANNEER
27 oktober 2017 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route
2 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 1 personen deel 2017-10-19 09:49:56 +0200