Critical Social (Work) SWAN fietst langs de vermarktte projecten

Ook na het G4S debacle met o.a. De Vaart ging schepen Duchateau onverbiddelijk door met zijn vermarktingsstrategie. Buurtwerk (Samenlevingsopbouw), Woonbegeleiding (CAW), drughulpverlening (Free clinic) en een project van Vagga staan op dit moment op de markt. Een onzekere periode voor cliënt en hulpverleners. SWAN verzet zich en sluit aan bij de Antwerpse Critical Mass die speciaal voor ons hun september editie in dit thema willen doen met als naam 'Critical Social'. We zullen met zo veel mogelijk sympathisanten langs alle getroffen werkingen fietsen uit solidariteit en om ze met elkaar te verbinden.

WANNEER
29 september 2017 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.