Critical Social (Work) SWAN fietst langs de vermarktte projecten

Ook na het G4S debacle met o.a. De Vaart ging schepen Duchateau onverbiddelijk door met zijn vermarktingsstrategie. Buurtwerk (Samenlevingsopbouw), Woonbegeleiding (CAW), drughulpverlening (Free clinic) en een project van Vagga staan op dit moment op de markt. Een onzekere periode voor cliënt en hulpverleners. SWAN verzet zich en sluit aan bij de Antwerpse Critical Mass die speciaal voor ons hun september editie in dit thema willen doen met als naam 'Critical Social'. We zullen met zo veel mogelijk sympathisanten langs alle getroffen werkingen fietsen uit solidariteit en om ze met elkaar te verbinden.

WANNEER
29 september 2017 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.