Critical Mass: 20 Jaar #CMB

"Happy 20th birthday, Critical Mass Brussels!

Voor de 20ste verjaardag van #CMB maken we er een stevig verjaardagsfeest van: na ons rijdend Critical fietsfeest houden we een afterparty met taart in Bar Bakeliet. Zaterdag zetten we het feest verder met een nationale Critical Mass in Brussel op Critical Mass Belgium 2018.

★18u - vertrek aan het Theaterplein

★19u - aankomst bij Bar Bakeliet waar we de verjaardag verder gaan vieren!

Nodig je vrienden, collega's en familie uit om mee te komen fietsen, voor een betere fietsstad voor iedereen. #CriticalMassAntwerpen

Rijden met de auto zegt ons niets,
Antwerpen doen we met de fiets!"

Bron en meer info

WANNEER
25 mei 2018 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.