Come eat with us - t.v.v. het RedFox Paaskamp

Zoals jullie misschien al weten staat het super geweldige paaskamp van 2018 binnenkort al weer voor de deur. Om ervoor te zorgen dat we een leuk paaskamp kunnen bieden voor elke jongere proberen we op deze manier steun in te zamelen.

Voor 8 euro kan je samen met ons genieten van het heerlijke zelfgemaakte koude buffet. Kinderen tot en met 12 betalen 6 euro. Je moet je wel op voorhand inschrijven via dit formulier. Ter plaatse betaal je 10 euro. Voor 2 euro kan je ook nog bij het dessertenbuffet aanschuiven.

WANNEER
17 maart 2018 om 18u00 - 21u00
WAAR
Actiecentrum PVDA Antwerpen
Gemeentestraat 6
Antwerpen 2060
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.