Moretusburg wijkt niet!

Het is nu van juni geleden dat de loodwaarden-in-bloed bij de kinderen in onze wijk te hoog waren. Maar we weten nog altijd niet waarom. Umicore en het Stadsbestuur zeiden: de technologie is uitgeput. Ze beslisten boven ons hoofd dat de wijk moet opgeofferd worden. Wij willen dringend een correcte wetenschappelijk onderbouwde verklaring voor de hoge loodwaarden. Umicore, het Stadsbestuur, het Provinciebestuur én de Vlaamse Overheid moeten alle potjes openen en de oorzaak van de hoge loodwaarden aanpakken.

Moretusburg wijkt niet!

26 ondertekenaars, op naar 100!

Teken jij ook?

Velden met een * zijn verplicht.

Door deze petitie te ondertekenen verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Doe je mee?