VuurWerk / We laten de VRT niet los

Op 5 december voeren het middenveld, de cultuursector en het VRT-personeel actie tegen de besparingsmaatregelen van de Vlaamse Regering.

15u: Knalmoment: middenveld & cultuur meets VRT

Vanaf 15u kan iedereen die mee actie wil voeren verzamelen op het Martelaarsplein waar VuurWerk de VuurWerk-week afsluit. Op dat moment protesteert ook het personeel van de VRT, zij stappen van de VRT naar het Martelaarsplein. Het middenveld en de cultuursector zullen met VuurWerk het plein voor hen al 'opwarmen'. Iedereen is van harte welkom!

16u: We laten de VRT niet los!

Op 5 december trekken de VRT-medewerkers massaal naar het Martelaarsplein in Brussel waar de Vlaamse regering gehuisvest is. Vertrek van de optocht is om 15u. Om 16u komen zij aan op het Martelaarsplein. Met optredens, live uitzendingen en ander moois dat de openbare omroep dagelijks te bieden heeft, maken we duidelijk dat de VRT onmisbaar is. Een nieuwe monsterbesparing is geen optie.

Collectief vertrek vanuit Antwerpenstad: met de trein om 14u08 in station Antwerpen-Centraal en om 14u14 in station Antwerpen-Berchem.

WANNEER
5 december 2019 om 15u00 - 18u00
WAAR
Martelaarsplein
Brussel 1000
Google map en route

Kom je?

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Greet Saey
    neemt deel 2019-12-03 10:35:12 +0100