SuperSaturday Deurne

In Deurne kennen ze De Grote Bevraging steeds beter. De voorbije maanden bezochten we in groep de wijken Kriekenhof, Eksterlaar, Arena, Kronenburg , Venneborg en Ten Eekhove. Waar we kwamen hadden we boeiende gesprekjes en ondertussen vulden meer dan 1.200 Deurnenaars de bevraging in. Maar er zijn ook heel wat buurten waar we nog niet kwamen. Ook daar willen we de mening van de mensen over hun stad horen. Help je ons om op zaterdag 20 januari mee die wijken in te gaan?

Op vorige SuperSaturdays gingen we steeds met tien à twintig vrijwilligers op pad: dat werkt heel enthousiasmerend en maakt ook dat je samen een heleboel straten kan bezoeken.

WANNEER
20 januari 2018 om 11u00 - 14u00
WAAR
De Bres
Sint-Rochusstraat 57
Deurne 2100
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Steven Frans
    publiceerde deze pagina onder Agenda 2018-01-16 13:39:37 +0100