SuperSaturday Borgerhout

De voorbije maanden bezochten we in groep de wijken rond Drink en de Turnhoutsebaan. Deur aan deur en in de cafés. Waar we kwamen hadden we boeiende gesprekjes. Ondertussen vulden meer dan 500 Borgerhoutenaren de bevraging in. Maar er zijn ook heel wat buurten waar we nog niet kwamen. Ook daar willen we de mening van de mensen over hun stad horen. Help je ons om op zaterdag 20 januari mee op pad te gaan?

• 12u: deur-aan-deur in de Van Der Meydenstraat, afspraak bij Irina (nummer 25)
  • 14u: deur-aan-deur in de Schoenstraat en Bakkerstraat en naar de Aldi, afspraak bij Gerrit (Eugeen Joorsstraat 68)
WANNEER
20 januari 2018 om 0u00 - 4u00
WAAR
PVDA Borgerhout
Jagersstraat 6
Antwerpen 2140
Google map en route
Irina · 0484 50 46 32​

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Steven Frans
    publiceerde deze pagina onder Agenda 2018-01-18 16:48:59 +0100