SuperSaturday district Antwerpen

10.000 Antwerpse meningen, daar gaan we voor met De Grote Bevraging. Ook op het Antwerpse Zuid en in de Seefhoek willen we de vrouw/man in de straat aanspreken. Doe je mee? We spreken af op het PVDA actiesecretariaat en trekken van daaruit naar het Antwerpse Zuid (o.a. Delhaize en Albert Heijn) en de Seefhoek (o.a. Permeke bibliotheek).

WANNEER
13 januari 2018 om 13u00 - 16u00
WAAR
Actiesecretariaat PVDA Antwerpen
Gemeentestraat 6
Antwerpen 2060
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
    canceled rsvp 2017-12-24 12:32:55 +0100
    neemt deel 2017-12-24 12:26:21 +0100