PVDA Borgerhout op de Reuzenstoet

PVDA Borgerhout loopt dit jaar mee in de Reuzenstoet in Borgerhout. Om 15u sluiten we in de Collegelaan aan en wandelen mee tot aan het Moorksensplein (via de Stenenbrug en de Turnhoutsebaan). We hebben een eigen reus in de vorm van een dokter van Geneeskunde voor het Volk. Meer info over de Reuzenstoet vind je op www.reuzenstoet.be.

WANNEER
23 september 2017 om 15u00 - 17u00

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.