PVDA Rainbow city

Van waar je ook komt, van wie je ook houdt of wie je ook bent, je bent welkom in de diverse samenleving die onze stad zo rijk maakt. Op deze avond stelt de PVDA haar Rainbow city programma voor, het plan om iedereen in Antwerpen te verbinden en onze koekestad écht inclusief te maken.

Via een interactief panelgesprek met de kandidaten kan je ontdekken hoe we op school willen beginnen om iedere discriminatie aan te pakken, de LGBTI+ verenigingen in onze stad kunnen laten bloeien en bouwen aan stadsdiensten van topkwaliteit die de Antwerpenaren echt weerspiegelen.

Vervoeg ons ook op de Antwerp Pride op zaterdag 11 augustus, meer info vind je hier.

WANNEER
8 augustus 2018 om 20u00 - 22u00
WAAR
Actiecentrum PVDA
Gemeentestraat 6
Antwerpen 2060
Google map en route
9 deelnemers
Carmen Claessen Yvan Brys Ben Van Duppen

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Carmen Claessen
    neemt met 1 personen deel 2018-07-19 11:54:06 +0200