Antwerp Pride met PVDA, Comac, RedFox, en Marianne

Op zaterdag 13 augustus staat Antwerpen in het teken van de Antwerp Pride. De PVDA, Comac, RedFox, en Marianne kunnen daar natuurlijk niet op ontbreken. Kom jij mee?
De Antwerp Pride bestaat dit jaar 15 jaar en blikt daarom 15 jaar vooruit. Hoe wordt Antwerpen tegen dan een Queertopia? Die vraag stelt de organisatie.
Voor ons is dat een Antwerpen waar de rechten van iedereen gegarandeerd worden, ongeacht geaardheid, genderidentiteit of -expressie. Waar je zeker bent van een warme plek om te wonen, van een stabiele en zinvolle job, van een gezond leven en leefomgeving, van toegang tot kwaliteitsvol onderwijs en cultuur en waar je overal jezelf kan zijn.
Onder het motto “We take Pride in Solidarity” en op het ritme van het feest, komen wij op voor deze maatschappij. Want het is dankzij de solidariteit binnen de diverse werkende klasse dat we Queertopia tot realiteit kunnen maken.
Kom mee en doe mee. Wil je meehelpen met de optocht? We kunnen nog enkele handen gebruiken. Geef een seintje aan Liesbeth: 0474 43 89 81
WANNEER
13 augustus 2022 om 13u00 - 19u00
WAAR