Moederdagontbijt

Op 15 augustus viert men in Antwerpen traditioneel moederdag. PVDA Wilrijk biedt je de mogelijkheid om de vrouw die je het levenslicht schonk (of iemand anders) die dag te verrassen met een aan huis geleverd ontbijtpakket. 15 augustus is trouwens ook een wettelijke feestdag, het is dan Onze-Lieve-Vrouw Hemelvaart, ontbijt aan huis komt dan nog beter uit.

Voor €10 wordt een heel gamma ontbijtproducten (vegetarisch en halal kan op aanvraag) voorgeschoteld. En voor slechts €5 extra haal je de luxe-editie (inclusief cava) in huis. Hou je van zoetigheid, dan kan je kiezen voor de dessertendoos, ook aan €10. Voor €1,5 voegen we een handgemaakte moederdagkaart toe aan jouw ontbijt- of dessertenpakket.

De opbrengst zal dit jaar uiteraard dienen om de verkiezingscampagne te helpen financieren.

Bestellen kan je door het gewenste aantal, het voorkeuruur van levering en je adres te mailen naar geert.synnave@hotmail.com of SMS'en naar 0475/92.80.04. Betalen kan via storting op BE80 9730 2619 4377 of cash via één van onze leden, bij afhaling of levering. Op maandag 13 augustus 2018 om 19u sluiten we de inschrijvingen af.

We leveren wel enkel in het Wilrijkse. Mensen van buiten Wilrijk kunnen het ontbijt zelf komen afhalen in 't Groene Huisje, Jules Moretuslei 341 op woensdag 15 augustus tussen 8u en 11u.

Alvast merci en smakelijk vanwege gans de Wilrijkse PVDA-ploeg!

WANNEER
15 augustus 2018 om 8u00 - 11u00
WAAR
't Groene Huisje
Jules Moretuslei 341
Wilrijk 2610
Google map en route

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.