A Gedacht! in Merksem

Onze stad is volop aan het veranderen. Hoe Antwerpen er binnen zes jaar uit ziet, dat hangt af van ons allemaal. Wij vroegen het aan 8.785 Antwerpenaren in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij maakten er een Stadsprogramma van met 100 voorstellen voor een stad op mensenmaat.

Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, wonen betaalbaar te maken en te zorgen dat elke Antwerpenaar meetelt? Dan willen we je van harte uitnodigen om het met Peter Mertens, Tristan Faes en de kandidaten van het A-team te hebben over de stad van morgen. Want een stad op mensenmaat, die maken we samen.

Laat onderaan even weten of je naar deze A Gedacht! komt (en met hoeveel mensen). En vertel ons dan waarover jij het graag wil hebben?

Ontmoet er de kandidaten van het A-team van de PVDAMohamed Chebaa, Peter Mertens, Mie Branders
Lise Vandecasteele, Jos D’Haese, Zohra Othman

WANNEER
28 april 2018 om 19u30 - 22u00
WAAR
Merksemdok
Emiel Lemineurstraat 72
Merksem 2170
Google map en route
48 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.