Mening Meeting

Kom naar onze Mening-Meeting!

Je zal er horen hoeveel en welke meningen we al hebben verzameld in Deurne, hoe we dat gedaan hebben en wat we ermee van plan zijn. Ken je nog mensen die nog niet de kans hebben gehad om hun mening te geven? Nodig ze zeker ook uit, want het kan nog steeds zowel op papier als online.

De Grote Bevraging is maar een begin: nadien gaan we door met onze campagne en we zullen de resultaten terugkoppelen naar de Deurnenaars. We lichten ook een tipje van de sluier over onze volgende editie van Fiesta Local, buurtfeest voor iedereen op de Arena-weide.

We sluiten de avond af met de allerlaatste info over het gloednieuwe Kiwi-wetsvoorstel dat op 7 december door onze PVDA-fractie zal wordeningediend in het Parlement. We zullen verslag doen van onze gelijktijdige actie voor betaalbare medicatie aan het kabinet van Minister De Block.

Het goede nieuws is dat je die avond niet hoeft te koken want onze vrijwilligersploeg maakt een heerlijke maaltijd klaar en wij zullen zorgen voor de nodige gezelligheid.

- Groentebouillon
- Stoofvlees of Veggiestoofpotje met gefruite aardappeltjes en een witloofsla
- Dessert

Inschrijven via deurne@gvhv.be of 03 320 85 20. Prijs: volwassenen €6, kinderen €4.

We eten om 19u. Info-avond start om 20u (gratis).

WANNEER
15 december 2017 om 19u00 - 22u00
WAAR
Zaal Familia
Karel Govaertsstraat 53
Deurne 2100
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.