ManiFiesta 2022

ManiFiesta is terug!

Welkom op het feest van de Solidariteit. Twee dagen lang ontdek je de wereld zoals hij zou moeten zijn. Een wereld waar we samen onze schouders zetten onder de alternatieven van de toekomst. Wij spreken de taal van de solidariteit en diversiteit, de taal van de 99%, niet die van het grote geld.

Met: Stikstof ★ Magic System ★ Postmen ★ L'Or du Commun ★ Belgian Asociality ★ Ahed Tamimi ★ Jeremy Corbyn ★ Elke Kahr ★ Tom Lanoye ★ Kate Hudson ★ Anna Kolotova ★  en nog veel meer

PVDA Antwerpen op ManiFiesta

Ontmoet PVDA Antwerpen in de tent van PVDA Antwerpen/Brussel op de PVDA Beach en geniet van er van hapjes, drankjes en een fantastisch programma met voor elk wat wils.

PRAKTISCH

Prijs:

• Dagticket (zaterdag of zondag): €15 (€18 vanaf 1/09 ; €25 aan de kassa)
  • Weekend/steunticket (zaterdag en/of zondag): €25 (€30vanaf 1/09 ; €35 aan de kassa)

Tickets bestellen? Klik hier.

HOE GERAAK JE ER?

De trein

Ga je met de trein naar ManiFiesta? Dan maak je de juiste keuze! Dit jaar zetten gratis ‘Manifiesta-treinen’ in met opstapplaatsen in Antwerpen Centraal en Antwerpen Berchem (uurrooster volgt later).

HIER kan je je inschrijven voor je plaatsje aan boord van een van onze “ManiFiesta-treinen”. Deze brengen je tot in het station van Oostende, van daaruit vertrekken we gezamenlijk te voet naar de festival site.

Opgelet : Deze trein rijd enkel op zaterdag 17 september, heen en terug. De plaatsen zijn beperkt dus het is belangrijk dat je jezelf inschrijft. Je inschrijving is enkel geldig indien je een ManiFiesta-ticket hebt en enkel voor de “ManFiesta-trein”. Je kan met je ManiFiesta-ticket NIET op een trein stappen die in het bestaande uurrooster rijdt!

Indien je op een ander tijdstip en of opstapplaats de trein wil nemen kan je gebruik maken van zeer interessante formules voor de treinreis: bijv. Go Pass 10 en Go Pass 1 als je jonger bent dan 26 jaar, de Rail Pass voor wie ouder is. Voor kortere afstanden kunnen het Weekendbiljet met 50% korting of het Standaardbiljet voordeliger zijn. Uiteraard moet je rekening houden met de gebruiks- en geldigheidsvoorwaarden.

Met de NMBS-prijscalculator kan je op zeer eenvoudige wijze jouw voordeligste optie vinden. Met de handige reisplanner vind je makkelijk de dienstregeling van alle treinen terug op detrein.be of in de NMBS-app die je gratis downloadt via de App Store / Google Play Store / Windows Store. Alle info op detrein.be

ManiFiesta-busvervoer

Vanuit verschillende grote steden en gemeenten in heel het land kan je op zaterdag of zondag gratis met de bus naar ManiFiesta. De bussen brengen je ’s morgens tot op het festivalterrein van ManiFiesta en rijden ‘s avonds terug. Je kan je maar één keer inschrijven, voor één dag. Bekijk zeker ook de mogelijkheid om per trein naar ManiFiesta te komen op zaterdag 17/9. Zo help je ons onze ecologische voetafdruk te verkleinen en de reistijd van onze kameraden per bus te verkorten! Opstapplaatsen:

Antwerpen :
  1. Sint-Rochusstraat, Deurne 2100
  2. Com. Weynsstraat, Hoboken 2260
Elders in onze provincie:
  1. Grote markt, Boom 2850
  2. Rauwelkoven, Geel 2440
  3. Lostraat, Heist-op-den-berg 2220
  4. Rode Kruisplein, Mechelen 2800
  5. Parklaan, Turnhout 2300
  6. Ijzerenwegstraat/stationsplein, Willebroek 2830

Schrijf je HIER in voor de gratis bus.

Met de fiets

De fietsenparking situeert zich vlakbij de ingang van het festival.

Met de auto

Opgelet, er is bijna geen parking in de buurt van het festival terrein.

(Vanuit Antwerpen)

Neem de E17 richting Gent/Sint-Niklaas en daarna de E40 vanaf Gent tot Oostende Op het rond punt President Kennedy, Neem de 3e afslag op de Rondpunt President John F. Kennedy naar de Elisabethlaan/de R31, Sla rechtsaf naar de Troonstraat, Weg vervolgen naar de Kon. Astridlaan, je vind je bestemming rechts.

Parkings

Parkeren vlakbij het festivalterrein is quasi onmogelijk. Om alles toch toegankelijk te maken richten we jullie naar enkele publieke parkings in de omgeving. Van hieruit geraak je vlot met de kusttram tot aan het festivalterrein. De publieke parkings in de omgeving bevinden zich aan de Hendrik Baleskaai (Oostende) en aan Explorado (Oostende) Opgelet: ook deze parkings hebben een beperkte capaciteit, dus kom indien mogelijk met het openbaar vervoer! Overzicht parkings.

HELPENDE HANDEN

Het feest van de Solidariteit zou niet mogelijk zijn zonder de inzet van de vele honderden vrijwilligers die enkele uurtjes tot meerdere dagen in de weer zijn om tenten op te bouwen, het terrein te effenen, bonnetjes te tellen, eten te serveren, artiesten te vervoeren, en nog zoveel meer. Steek jij graag de handen uit de mouwen voor een betere wereld, meld je dan HIER aan.

WANNEER
17 september 2022 om 10u00 - 18 september 2022 om 22u00