Hoedje af, dansfeest

Elk jaar zetten we de vrijwilligers van Geneeskunde voor het Volk en PVDA Hoboken in de bloemetjes. Hoedje af voor weer een jaar inzet en engagement!

Iedereen is welkom vanaf 18u voor de receptie met live muziek. Vanaf 19u een heerlijk menu. Vanaf 22u de dansvloer op.

Vergeet je hoedje niet. Ga creatief uit de bol!

Volwassenen: € 15
Kids (tot 12 jaar): € 7,50

Vooraf inschrijven en betalen is verplicht. Inschrijven kan t.e.m. 21 februari via onthaal.hoboken@gvhv.be of 03 828 02 43. Vermeld bij jouw inschrijving met hoeveel personen je komt en jouw keuze (vlees of vegetarisch).

WANNEER
24 februari 2018 om 18u00 - 23u00
WAAR
't Gildenhuis
Kapelstraat 296
Hoboken 2660
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.