De Grote Kick-off

Tegenover de kille N-VA visie die mensen met een leefloon nog meer wil straffen, ijveren wij voor een stad op mensenmaat waar iedereen meetelt. We verzamelen in het Zuiderpershuis voor een sterk campagnemoment, met inspirerende speeches, sketches, muzikale optredens, filmpjes, ... Maak tijdens een hapje en een drankje kennis met de vele verkiezingskandidaten. De Grote Kick-off is de place to be voor iedereen die mee wil werken aan onze verkiezingscampagne, of gewoon de Antwerpse PVDA beter wil leren kennen. Neem partner, familie, vrienden mee, er is kinderanimatie voorzien. Meer info en het volledige programma volgen nog.

WANNEER
17 juni 2018 om 14u00 - 17u00
WAAR
Zuiderspershuis
Timmerwerfstraat 40
Antwerpen 2000
Google map en route
11 deelnemers

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt deel 2018-05-21 09:20:52 +0200
  • neemt deel 2018-05-17 10:45:39 +0200