Fuerza social

Fuerza social wil alle mensen vieren die zich het afgelopen jaar ingezet hebben tegen de vermarkting van het sociaal werk. Die erin geslaagd zijn de multinational G4S uit de Antwerpse sociale zorg te weren.

Fuerza social wil het sterk sociaal werk vieren, dat inzet op mensenrechten en vertrekt van de leefwereld van en met respect voor de doelgroep. Fuerza social is een aanklacht tegen een stadsbestuur dat sociaal werk tot handlanger van een repressief beleid wil maken.

Alvast op de line up van Fuerza Social:

• Droge Piet, een geprezen slam poet en woordkunstenaar uit Antwerpen die helemaal thuis is in de sociale zorg. Voor te smaken op http://bit.ly/2uVUgz7.
  • Sterk sociaal werk: wa is da? Met oa. Katleen Poppe (ex-begeleidster De Vaart) en Lise Vandecasteele (OCMW-raadslid van de PVDA).
  • Geniet en dans met Last of the Albinos! Micha Milants (sociaal werker bij CAW) en K-Man (Kristof Wynants) zingen authentiek, gruizig, krachtig maar ook zelfrelativerend over thema’s die het diepste van de ziel raken. Beluister hen nu al via http://bit.ly/2eGaw0s

Inkom: vrije bijdrage.

WANNEER
7 september 2017 om 20u00 - 23u00
WAAR
Café Multatuli
Lange Vlierstraat 5
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.