Geneeskunde voor het Volk presenteert: Fiesta Local! Ons gezellig buurtfeest waar iedereen welkom is.

Spijtig genoeg konden we door Corona niet samen feesten. Maar nu kan het terug! Zet dus zaterdag 18 juni al in grote letters in je agenda

We zorgen weer voor leuke muziek met Trio demi-Sec en El Tamborazo. Lekker eten van de Libanese traiteur, van de Turkse bakker, met de paella van onze patiënten, met de dessertentent. Met sport en spel voor klein en groot, circusact door Yanimo, springkastelen, workshops en info en stands. Samen met PVDA zorgen we voor info over de lokale en nationale campagnes door ons immer enthousiast PVDA-districtsraadslid Manal Toumi in Deurne zorgt voor een enthousiaste speech. En wie weet, komt er ook dit jaar een act van het GVHV-team?

Wie er al op een vorige editie bij was, weet dat dit allemaal samen voor een fantastische ambiance zorgt. Jij komt toch ook?

Koop nu al je drank- en eetkaart aan het onthaal bij Geneeskunde voor het Volk Deurne (Herentalsebaan 77): je betaalt € 9 en krijgt op Fiesta Local voor € 10 jetons

WANNEER
18 juni 2022 om 14u00 - 19u00