Een feestje in het Gallisch dorp

Met PVDA Borgerhout organiseren we een feestje om onze kiescampagne te steunen en de kas te spijzen.

Thomas Blommaert ('Asterix aan de Schelde. Een reportage uit Borgerhout') | MC Lily | Jos D'Haese | Poëzie van Frank Nauwelaers | Gastheer: Steven Boers (zanger Katastroof en Kameraad Korsakov) | Publieksopwarming: druïdevrouw Goddelijk Lief | DJ's: Bear Trill$, Discobaar Eclectica e.a. | Toverdranken & lekkere spijzen

Inkom: €5, incl. gratis toverdrank!

WANNEER
14 augustus 2018 - 15 augustus 2018
WAAR
Bar Venetië
Turnhoutsebaan 197
Antwerpen 2140
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.