A Gedacht! in Deurne Noord

Onze stad is volop aan het veranderen. Hoe Antwerpen er binnen zes jaar uit ziet, dat hangt af van ons allemaal. Wij vroegen het aan 8.785 Antwerpenaren in onze Grote Bevraging. De resultaten zijn er nu en wij maakten er een Stadsprogramma van met 100 voorstellen voor een stad op mensenmaat.

Benieuwd naar onze voorstellen om armoede geen kans te geven, het verkeer uit de knoop te halen, wonen betaalbaar te maken en te zorgen dat elke Antwerpenaar meetelt? Dan willen we je van harte uitnodigen om het met Peter Mertens, Kristof Vissers en de kandidaten van het A-team te hebben over de stad van morgen. Want een stad op mensenmaat, die maken we samen.

Laat onderaan even weten of je naar deze A Gedacht! komt (en met hoeveel mensen). En vertel ons dan waarover jij het graag wil hebben?

Ontmoet er de kandidaten van het A-team van de PVDAMohamed Chebaa, Peter Mertens, Mie Branders
Lise Vandecasteele, Jos D’Haese, Zohra Othman

WANNEER
15 april 2018 om 15u00 - 17u30
WAAR
Den Bosuil
Merksemsesteenweg 34
Deurne 2100
Google map en route
65 deelnemers

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.