De Grote Omarming

"Op zondag 7 oktober, 15u30, één week voor de verkiezingen, omarmen we met 12.000 Antwerpenaren ’t Stad. Eén lange mensenketting.

Waarom? Omdat de verkiezingen om ons gaan, en niet alleen om politici. Omdat ook wij ideeën hebben, als burgers, voor de toekomst van onze stad. Omdat wij Antwerpen zijn! Wij zien ‘t Stad graag en pakken ze vast.

Daarom maken we twaalf punten voor ons gedroomde Antwerpen. Maak mee je punt, in onze cirkel!

Met muziek, kunst, eten, drinken, live radio en alles wat jij wil bijdragen."

Bron

WANNEER
7 oktober 2018 om 15u30 - 16u30
WAAR
Antwerpen
8 deelnemers
Nicole Coeckelbergs Geert Godts Johan Van den Bergh Leen Swinnen

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Nicole Coeckelbergs
    neemt met 1 personen deel 2018-10-04 09:16:35 +0200