Critical Mass Easter Ride

"De lente hangt in de lucht, dus het is weer de tijd van het jaar voor onze legendarische Paas-Editie. Weg met die handschoenen, mutsen en winterbanden. Muziek, paasvreugde, chocolade en fietsen zetten deze maand de toon. Fiets en feest mee!

We vertrekken aan het Theaterplein om 18u, fietsen ongeveer 8 km doorheen Antwerpen, en eindigen om 19u terug aan het Theaterplein.

Critical Mass komt elke laatste vrijdag van de maand samen om 18u op het Theaterplein om de fiets te vieren in Antwerpen. Het is een fietsfeest met muziek en animatie. De fietstocht door onze prachtige stad duurt ongeveer één uur en is uitgegroeid tot een warm gezins- en ontmoetingsevenement. Dankzij de politiebegeleiding rijden we rustig en veilig over kruispunten en drukke straten.

Nodig je vrienden, collega's en familie uit om mee te komen fietsen, voor een betere fietsstad voor iedereen."

Rijden met de auto zegt ons niets,
Antwerpen doen we met de fiets!

WANNEER
30 maart 2018 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Theaterplein 1
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.