Boekvoorstellingen 'Ze zijn ons vergeten'

Peter Mertens schreef een nieuw boek: 'Ze zijn ons vergeten'. Het is een striemend manifest over crisis en hebzucht in tijden van corona. Over een oude wereld die afsterft en een nieuwe die nog geboren moet worden. Een verhaal over sterren, over solidariteit en nieuwe hoop. Een oproep tot engagement. De toekomst is een strijdtoneel. Van hen die de boel doen draaien.

Uitgeverij Epo organiseert in samenwerking met lokale PVDA-werkingen e.a. 11 boekvoorstellingen in september en oktober, verspreid over de provincie Antwerpen. Telkens een avond of namiddag met Peter Mertens, gastsprekers, muziek/woordkunst en hoop voor de toekomst. Georganiseerd met respect voor de coronamaatregelen.

Alle voorstellingen zijn gratis, maar reservatie is steeds verplicht. De gegevens opgegeven bij de reservatie worden tot 14 dagen na het evenement bijgehouden voor contacttracing.

• Mol | zaterdag 10 oktober, 20u | The Red Penguin, Sint-Jozefslaan 95, 2400 Mol | Facebook | Meer info

Schrijf als eerste een reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Doe je mee?