Belangrijke proceszitting syndicalisten

Het proces tegen Bruno Verlaeckt (voorzitter ABVV Antwerpen) en Tom Devoght (afgevaardigde ABVV Arlanxeo) komt opnieuw voor. Zij worden beschuldigd van "kwaadwillige belemmering van het verkeer" en riskeren een gevangenisstraf van vijf tot tien jaar. Een erg gevaarlijk precedent. We roepen dan ook op om massaal naar het Justitiepaleis te komen. Lees er hier meer over of bekijk onderstaand filmpje.

[Foto bovenaan: de proceszitting op vrijdag 13 april]

WANNEER
15 juni 2018 om 8u00 - 9u00
WAAR
Gerechtsgebouw Antwerpen
Bolivarplaats 20
Antwerpen 2000
Google map en route
11 deelnemers

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt deel 2018-06-12 20:10:44 +0200
  • neemt deel 2018-06-05 21:32:36 +0200