Antwerp Pride Symposium

"Antwerp Pride en Het Roze Huis focussen dit jaar op 'identiteit'. De Antwerpse politieke kopstukken (waaronder ook Peter Mertens, voorzitter PVDA, nvdr) zijn klaar voor een pittig debat. Wat betekent 'identiteit' voor hen met het oog op een lokaal diversiteitsbeleid? Een expertenpanel zet eerst de lijnen uit. Politicoloog en opiniemaker Dave Sinardet is moderator van dienst. De keynote speaker blijft een verrassing. Als kers op de taart wordt de prijs ‘Meest LGBT+ vriendelijke gemeente van Antwerpen’ onthult.

Schrijf je tijdig in, want plaatsen zijn beperkt.

Deuren open vanaf 13u, debat van 13u30 tot 17u."

Bron en meer info

WANNEER
10 augustus 2018 om 13u30 - 17u00
WAAR
Auditorium Permeke
De Coninckplein 25
Antwerpen 2060
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.