23ste Horta info-avond

"Zoals je weet zitten we midden in het "tweede jaar van de leefbaarheidsintendant". En een half jaar na de aankondiging van het Toekomstverbond als een nieuwe manier van samenwerken. Zoals gepland gebeurt er nu heel veel, tegelijk. Hierbij zitten we zowel in de procedures rond de aanleg van de Oosterweel verbinding - projectMER - als in het leefbaarheidsprogramma rond de overkapping van de Ring - Ontwerpfase 1 - als dichtbij de startfase op Linkeroever en zwijndrecht. Begin november wordt hierover heel veel gerapporteerd en vergaderd. In de verschillende werkbanken, klankbordgroepen, enz.

Wij willen zo snel mogelijk een Horta aan dit proces wijden. Dit wordt naar goede gewoonte een combinatie van informatieve presentaties en een gelegenheid tot vragen en debat. De eerste week van november krijg je details over sprekers en definitieve thema’s. Maar tot dan: vergeet je bijgeloof en hou maandag de dertiende november vrij." (Bron: Ademloos)

Meer info volgt nog.

WANNEER
13 november 2017 om 20u00 - 23u00
WAAR
Grand Café Horta
Hopland 2
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.