10 Stoetenfestival - Let's Modal Shift!

Om de Ring volledig te overkappen moeten we overstappen… op duurzame vervoermiddelen. Meer ruimte en veiligheid voor zachte weggebruikers is de sleutel tot een leefbare en mobiele stad.

Doe mee met het '10 Stoetenfestival' van Ringland, Ademloos en stRaten-Generaal. Let's modal shift!

Tien stoeten van tien vervoermiddelen komen samen op Spoor Oost in Antwerpen voor een feest met de Ringlandband. Elke stoet vertrekt rond 15 uur op een andere plaats in en rond Antwerpen. Zo maken we de noodzakelijke vervoersmix zichtbaar.

Om 16 uur gooien we de benen los. De Ringlandband, o.l.v. Bert Embrechts, speelt naar goede gewoonte een groot feest op gang. Een heus festival met leuke (kinder)animatie en tal van verrassingen!

Je ontdekt die namiddag ook de resultaten van Straatvinken, het onderzoek waaraan in mei 2018 honderden tellende burgers deelnamen.

Meer info en aanmelden: www.ringland.be/10stoetenfestival

WANNEER
9 september 2018 om 15u00 - 18u30
WAAR
Antwerpen
3 deelnemers
Rina Vets

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • Rina Vets
    neemt met 2 personen deel 2018-09-04 17:21:08 +0200