SuperSaturday Deurne

In Deurne kennen ze De Grote Bevraging steeds beter. De voorbije maanden bezochten we in groep de wijken Kriekenhof, Eksterlaar, Arena, Kronenburg , Venneborg en Ten Eekhove. Waar we kwamen hadden we boeiende gesprekjes en ondertussen vulden meer dan 1.500 Deurnenaars de bevraging in. Omdat we ons objectief hiermee behaalden, zakken we deze SuperSaturday af naar Merksem. Met de auto rijden we naar het noorden van Merksem om daar deur aan deur te gaan in de arbeiderswijken rond de Pinguïnstraat.

Op vorige SuperSaturdays gingen we steeds met tien à twintig vrijwilligers op pad: dat werkt heel enthousiasmerend en maakt ook dat je samen een heleboel straten kan bezoeken.

WANNEER
27 januari 2018 om 11u00 - 16u00
WAAR
De Bres
Sint-Rochusstraat 57
Deurne 2100
Google map en route

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar voor echte verandering?