Video

Op de Antwerpse gemeenteraad van maandag 20 februari wordt een belangrijk debat gehouden over de mandaten van schepen Koen Kennis (N-VA). Het ATV-middagnieuws interviewde Peter Mertens (PVDA), die waarschuwt voor 'vertroebeling' van het debat. Mertens wil 'alles op tafel': "de graaicultuur stoppen kan maar als men ook de geheimhoudingscultuur stopt".

Fotoreportage

De Hobokense wijk Moretusburg kende een lange geschiedenis van vervuiling met zware metalen door het nabijgelegen bedrijf Metallurgie, het huidige Umicore.

Video

In ATV's Wakker Op Zondag kwam Peter Mertens praten over zijn nieuwste boek 'Graailand'.

Video

Peter Mertens, PVDA-gemeenteraadslid in Antwerpen, was op 25 september te gast in 'Wakker op zondag'. Peter Mertens bond de kat de bel aan door uit te brengen dat het stadsbestuur bewakingsmultinational G4S de daklozenopvang van De Vaart wil laten uitbaten.

Fotoreportage

De tent van PVDA-Antwerpen op ManiFiesta staat natuurlijk voor de traditie van superlekkere mosseltjes. Dit jaar kwam er ook een erg gevarieerd programma met poëzie, muziek, debat, zang, getuigenissen, ... En dat als ideale achtergrond voor zoveel fijne ontmoetingen. Wij kunnen niet wachten op de volgende editie!

Fotoreportage

Naast een plekje op het Krugerplein had PVDA Borgerhout op zondag 4 september ook het mooie weer gereserveerd.

Fotoreportage

Woensdagnamiddag speelden 60 kinderen op de Arenaweide tijdens een gratis sport- en spelnamiddag van PVDA Deurne en Marianne, de vrouwenbeweging van de PVDA. Met deze zonovergoten pretnamiddag toonden de jeugdige vrijwilligers aan hoe je buurtkinderen op een leuke en laagdrempelige manier kan laten samen spelen.

Fotoreportage

Woensdag 22 juni legde PVDA de Tuin van Deurne aan. Deze Tuin zal de Ring overkappen tussen het Rivierenhof en het Sportpaleis. Toch blijft BAM verder werken aan zijn tracé en de beruchte Hollandse Knoop. PVDA districtsraadslid Bart Ostyn wil die werken stilleggen. N-VA en CD&V stemden zijn voorstel in de districtsraad van Deurne weg.

Fotoreportage

40 bezorgde buurtbewoners fietsten gisteren van Berchem, langs de luchthaven van Deurne naar Borsbeek.

Fotoreportage

De kelder van boekhandel De Groene Waterman liep donderdag aardig vol voor de avond over de vermarkting van sociale zorg.