Mening Meeting

Kom naar onze Mening-Meeting!

Je zal er horen hoeveel en welke meningen we al hebben verzameld in Deurne, hoe we dat gedaan hebben en wat we ermee van plan zijn. Ken je nog mensen die nog niet de kans hebben gehad om hun mening te geven? Nodig ze zeker ook uit, want het kan nog steeds zowel op papier als online.

De Grote Bevraging is maar een begin: nadien gaan we door met onze campagne en we zullen de resultaten terugkoppelen naar de Deurnenaars. We lichten ook een tipje van de sluier over onze volgende editie van Fiesta Local, buurtfeest voor iedereen op de Arena-weide.

We sluiten de avond af met de allerlaatste info over het gloednieuwe Kiwi-wetsvoorstel dat op 7 december door onze PVDA-fractie zal wordeningediend in het Parlement. We zullen verslag doen van onze gelijktijdige actie voor betaalbare medicatie aan het kabinet van Minister De Block.

Het goede nieuws is dat je die avond niet hoeft te koken want onze vrijwilligersploeg maakt een heerlijke maaltijd klaar en wij zullen zorgen voor de nodige gezelligheid.

- Groentebouillon
- Stoofvlees of Veggiestoofpotje met gefruite aardappeltjes en een witloofsla
- Dessert

Inschrijven via deurne@gvhv.be of 03 320 85 20. Prijs: volwassenen €6, kinderen €4.

We eten om 19u. Info-avond start om 20u (gratis).

WANNEER
15 december 2017 om 19u00 - 22u00
WAAR
Zaal Familia
Karel Govaertsstraat 53
Deurne 2100
Google map en route

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?