ManiFiesta 2017

Loop jij ook over van solidariteit? Hou je ervan tussen een superdivers publiek te staan? Spreekt de combinatie feest, politiek en cultuur je aan?

Dan is ManiFiesta echt iets voor jou. Kom in het weekend van 16 en 17 september naar Bredene voor het grootste solidariteitsfestival van het land. Het wordt nu al voor de achtste keer georganiseerd door het maandblad Solidair en Geneeskunde voor het Volk. Net als andere jaren bieden we ook dit jaar een rijk en divers programma aan, op maat van de 99%.

Wat je mag verwachten: een superdivers volksfeest met toppers om van te smullen. Er is voor ieder wat wils. Je ontdekt zeker iets dat bij jouw interesses aansluit op de website van ManiFiesta.

Sinds een paar jaar is ManiFiesta als politiek-cultureel festival een soort van katalysator in het begin van het nieuwe werkjaar, waar alle vormen van protestbeweging tegen de besparingsregering samenkomen. Het centraal moment op zondag is op dat vlak een hoogtepunt, met de toespraak van PVDA-voorzitter Peter Mertens, maar ook met vertegenwoordigers van vakbonden en internationale gasten.

PRAKTISCH

Prijs tickets: VVK: €18 / ADK €22 / steunticket €25
Tickets bestellen? Klik hier

Gratis met de bus vanuit de provincie Antwerpen? Je kan je hier inschrijven voor bussen uit Antwerpen, Deurne, Geel, Heist-op-den-Berg, Hoboken, Mechelen, Merksem en Turnhout.

Nog meer praktische info, vind je hier

Geniet alvast van de 2016 aftermovie - en overtuig er ook je vrienden mee om naar ManiFiesta 2017 te komen.