Fuerza social

Fuerza social wil alle mensen vieren die zich het afgelopen jaar ingezet hebben tegen de vermarkting van het sociaal werk. Die erin geslaagd zijn de multinational G4S uit de Antwerpse sociale zorg te weren.

Fuerza social wil het sterk sociaal werk vieren, dat inzet op mensenrechten en vertrekt van de leefwereld van en met respect voor de doelgroep. Fuerza social is een aanklacht tegen een stadsbestuur dat sociaal werk tot handlanger van een repressief beleid wil maken.

Alvast op de line up van Fuerza Social:

• Droge Piet, een geprezen slam poet en woordkunstenaar uit Antwerpen die helemaal thuis is in de sociale zorg. Voor te smaken op http://bit.ly/2uVUgz7.
  • Sterk sociaal werk: wa is da? Met oa. Katleen Poppe (ex-begeleidster De Vaart) en Lise Vandecasteele (OCMW-raadslid van de PVDA).
  • Geniet en dans met Last of the Albinos! Micha Milants (sociaal werker bij CAW) en K-Man (Kristof Wynants) zingen authentiek, gruizig, krachtig maar ook zelfrelativerend over thema’s die het diepste van de ziel raken. Beluister hen nu al via http://bit.ly/2eGaw0s

Inkom: vrije bijdrage.

WANNEER
7 september 2017 om 20u00 - 23u00
WAAR
Café Multatuli
Lange Vlierstraat 5
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?