Act Now Fietsrevolutie Antwerpen

"Er is opnieuw een klimaattop in Bonn, regeringsleiders komen samen om te overleggen en te praten wat er gedaan moet worden om het klimaat te redden. Ondertussen werden er al 23 zo'n klimaattoppen georganiseerd, maar desondanks stijgt de jaarlijkse broeikasuitstoot. Dit kan anders, dat moet anders! Maar we moeten dan nu tot actie overgaan! We kunnen onze planeet leefbaar houden: Voor mensen, voor dieren en voor planten.

Onze lucht properder, onze bodem vruchtbaarder, onze economie circulair, onze energie hernieuwbaar en onze wereldsamenleving rechtvaardig en solidair. Daar gaan we voor, tijdens de fietsrevolutie act now op 18 november in Antwerpen. Dan eindigt de klimaattop in Bonn en we willen u uitnodigen om samen met je vrienden en familie, je collega’s en je buren mee te fietsen om te tonen dat het menens is. Samen maken we het verschil!

Kom af op 18 november om 14u aan het MAS! We fietsen vandaar ongeveer 2u (incl. pauze) doorheen Antwerpen om de verschillende aspecten van een serieus klimaatbeleid onder de aandacht te brengen."

Bron: https://www.facebook.com/events/2000965903561151/

WANNEER
18 november 2017 om 14u00 - 16u00
WAAR
MAS
Hanzestedenplaats 1
Antwerpen 2000
Google map en route
8 deelnemers

Kom je?

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.
  • neemt met 4 personen deel 2017-11-13 13:21:08 +0100
  • neemt met 1 personen deel 2017-11-13 12:49:05 +0100
  • neemt deel 2017-11-08 22:09:28 +0100

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?