Critical Mass: Tour d'amour

"Je liefde tonen voor 't stad, dat doe je door attent te zijn voor elkaar. Door bij te dragen aan een stad waar geliefden op een bankje, in alle rust kunnen genieten. Door het geraas van de auto te vervangen door een tinkelende fietsbel. Door de lucht die je deelt met iedereen niet te verstikken. Je liefde tonen voor 't stad, doe je door te fietsen. Daarom komen we deze maand samen met ons hart op de juiste plaats!

Critical Mass komt elke laatste vrijdag van de maand samen om 18u op het Theaterplein om de fiets te vieren in Antwerpen. Het is een fietsfeest met muziek en animatie. De fietstocht door onze prachtige stad duurt ongeveer één uur en is uitgegroeid tot een warm gezins- en ontmoetingsevenement. Dankzij de politiebegeleiding rijden we rustig en veilig over kruispunten en drukke straten.

Nodig je vrienden, collega's en familie uit om mee te komen fietsen, voor een betere fietsstad voor iedereen.

Rijden met de auto zegt ons niets,
Antwerpen doen we met de fiets!"

Bron en meer info: Facebook

WANNEER
23 februari 2018 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Als je aanklikt ‘je mag mij mailen’ ‘je mag mij sms’en’ worden je gegevens opgenomen in de gegevensbank van de PVDA om je, volgens jouw interesses, op de hoogte te houden van publicaties en activiteiten van de PVDA. Je hebt het recht om deze gegevens op te vragen en te verbeteren. Richt je vraag naar PVDA, Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel of pvda@pvda.be.

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar voor echte verandering?