Critical Mass Bike Ride: Licht in het Donker

"We laten ons horen en we laten ons zien! Rij met ons mee in de leukste verlichte stoet van Antwerpen. Maak ook van jouw fiets een rijdend kunstwerk vol kerstverlichting, lampionnetjes, lantaarnen en high-tech fietsverlichting. Samen zetten we de fiets in de kijker tijdens de donkere wintermaanden.

We vertrekken aan het Theaterplein om 18u, fietsen iets meer dan 7,5km doorheen Antwerpen, en eindigen om 19u aan Café Mombasa op het Moorkensplein.

Critical Mass komt elke laatste vrijdag van de maand samen om 18u op het Theaterplein om de fiets te vieren in Antwerpen. Het is een fietsfeest met muziek en animatie. De fietstocht door onze prachtige stad duurt ongeveer één uur en is uitgegroeid tot een warm gezins- en ontmoetingsevent voor heel wat sinjoren en sympathisanten. Dankzij de politiebegeleiding rijden we rustig en veilig over kruispunten en drukke straten.

Nodig je vrienden, collega's en familie uit om mee te komen fietsen, voor een veilige fietsstad voor iedereen.

Rijden met de auto zegt ons niets,
Antwerpen doen we met de fiets!"

Meer info vind je op Facebook.

WANNEER
24 november 2017 om 18u00 - 19u00
WAAR
Theaterplein
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?