Stap mee op in de Antwerp Pride met de PVDA

Op 8 augustus is er weer de Antwerp Pride. Een spetterend feest, en een vaste afspraak voor de PVDA om de emancipatieve strijd van holebi's en transgenders te ondersteunen en mee op te komen tegen discriminatie in al haar vormen. Voor ons is de Pride er namelijk zowel voor Antwerpenaren als Berbers als Aziaten. An injustice to one is an injustice to all.

Discriminatie zal niet verdwijnen zolang mensen tegen elkaar uitgespeeld worden en met elkaar in concurrentie gedwongen worden. Dat gebeurt des te meer in tijden van crisis en sociale achteruitgang.

Daarom roept de PVDA leden en sympathisanten op om op deze dag ons engagement voor een nieuwe, sociale samenleving uit te dragen. Voor een samenleving waar er geen plaats voor discriminatie, armoede of seksisme.

Voeg je daarom bij het PVDA-blok en loop op 8 augustus mee onder de vlag van Super-Diversity, met PVDA-vlaggen en ballonnen. Je hoeft geen holebi of transgender te zijn om mee te stappen. Want de strijd tegen homo- en transfobie is een linkse en sociale strijd tegen eender welke vorm van discriminatie en onrecht.

Afspraak om 12:30 op het partij-secretariaat, Van Arteveldestraat 5, Antwerpen of vanaf 13:30 aan de Waterpoort op het Zuid voor de start van de parade.

Facebook-evenement.