23ste Horta info-avond

"Zoals je weet zitten we midden in het "tweede jaar van de leefbaarheidsintendant". En een half jaar na de aankondiging van het Toekomstverbond als een nieuwe manier van samenwerken. Zoals gepland gebeurt er nu heel veel, tegelijk. Hierbij zitten we zowel in de procedures rond de aanleg van de Oosterweel verbinding - projectMER - als in het leefbaarheidsprogramma rond de overkapping van de Ring - Ontwerpfase 1 - als dichtbij de startfase op Linkeroever en zwijndrecht. Begin november wordt hierover heel veel gerapporteerd en vergaderd. In de verschillende werkbanken, klankbordgroepen, enz.

Wij willen zo snel mogelijk een Horta aan dit proces wijden. Dit wordt naar goede gewoonte een combinatie van informatieve presentaties en een gelegenheid tot vragen en debat. De eerste week van november krijg je details over sprekers en definitieve thema’s. Maar tot dan: vergeet je bijgeloof en hou maandag de dertiende november vrij." (Bron: Ademloos)

Meer info volgt nog.

WANNEER
13 november 2017 om 20u00 - 23u00
WAAR
Grand Café Horta
Hopland 2
Antwerpen 2000
Google map en route

Kom je?

Schrijf als eerste een commentaar

Gelieve je mail te bekijken voor een link om je account te activeren.

Klaar om de bevraging voor jouw stad in te vullen?